Bundesrat patvirtino draudimą nakvoti sunkvežimio kabinoje

Aktualu

 Kaip informuoja SPD (Sozialdemokratische Partei Deutschlands) frakcija oficialiame Bundestago pranešime, kovo 31 dieną patvirtintas draudimas leisti 45 val. poilsį sunkvežimio kabinoje.
“Leisti reguliarias kassavaitines pertraukas sunkvežimio kabinoje Vokietijoje draudžiama”, informuoja SPD savo tinklalapyje, “dabar nuvažiavimuose prie greitkelių būtina efektyvi kontrolė”.

Katastrofiškoms sąlygoms prie greitkelių nuvažiavimų atėjo galas. Dauguma aikštelių yra perpildytos. Vairuotojai savaitėmis blaškosi nežmogiškose sąlygose tarp transporto priemonių ir jose. Kartais mėnesiais negrįžta namo, pas šeimą. Jeigu sunkvežimio vairuotojas leis 45 valandų pertrauką transporto priemonėje, jam gresia baudos numatytos Bundesrat patvirtintu įstatymo pokyčiu. Dabar kontrolės institucijos privalo išnaudoti visas galimybes, kad įgyvendinti šį draudimą. Reikalingos kontrolės, kurios atgrasintu vairuotojus. Tam reikės ir policijos, BAG’o, muitinės bei darbo saugos bendradarbiavimo. Pareigūnams reikia išduoti įrankį, kuris leis jiems efektyviai kontroliuoti darbo ir poilsio valandas

SPD pranešime nėra rašoma apie baudų dydį. Remiantis paskutiniais duomenimis, kuriuos skelbė Vokietija kovo viduryje, baudas už nakvynes turėtų mokėti kaip vairuotojas, taip ir darbdavys. Baudos turėjo siekti iki 60 eur (vairuotojui) ir iki 180 eur (verslininkui) už kiekvieną valandą praleistą kabinoje ar tam nepritaikytoje vietoje (be sanitarinių patogumų ir vietos pritaikytos miegui).

Tai, kad 45 valandų pertrauką vairuotojas privalo leisti viešbutyje, jau kurį laiką galioja Prancūzijoje ir Belgijoje. Vairuotojai poilsio stengiasi stoti prie Prancūzijos sienų, ten pailsėti ir judėti toliau. Visa bėda tame, kad nors kabinos pritaikytos miegui ir gyvenimui, poilsio laiką privaloma leisti moteliuose, o tokių tiesiog nėra. Trūksta ne tik viešbučių, kur galima pernakvoti, bet ir saugomų aikštelių, kuriose būtų galima palikti vilkikus.

Šaltinis: TransInfo