Informacija

Dėmesio! Ryšium su forumo perkėlimu į naują TVS valdymo sistemą, esamiems forumo nariams norint prisijungti prie forumo reikia "atstatyti pamirštą slaptažodį."
Su pagarba,Administratorius

Naujausi pasisakymai

Nariai
  • Viso narių: 303
  • Naujausi: Lotas
Statistika
  • Viso įrašų: 6148
  • Viso temų: 205
  • Apsilankė šiandien: 11
  • Viso apsilankė: 144
  • (11 Kovo 2019, 14:14, Pirmadienis )
Naršantys nariai
Nariai: 0
Svečiai: 11
Viso: 11

Autorius Tema: Krovininiai automobiliai  (Skaityta 24202 kartus)

artas

  • Svečias
Krovininiai automobiliai
« Įrašytas: 22 Sausio 2011, 15:04, Šeštadienis »
Sveiki,reikia nupirkti vilkiką 2000-2006metų, atsižvelgiant į techninius duomenis, metus, modelį,kainą ,kokį vilkiką patarsite pirkti,koks auto pagal jus yra patikimiausias geriausias,man patinka Scania ir DAF ,ką apie juos manot kokie trūkumai?remontas, eksploatacinės galimybės,ekonomija.Vilkiko kaina 10000-20000eur.

tomaskas

  • Svečias
Krovininiai automobiliai
« Atsakymas #1 Įrašytas: 23 Sausio 2011, 06:02, Sekmadienis »
Uz tokius pinigus ko gero geriausias variantas butu MAN TGA su D20 Common Rail varikliu-ekonomiskas,ergonomiskas,vaziavimo komfortas ne pats blogiausias,remonto ir eksploatacines islaidos taipogi proto ribose... Scania iseitu tik 4 serijos,o ju remonto kainos aviacines ir genda pakankamai daznai...Daf irgi neblogai,bet ju varikliu galvutes linke trukineti,be to D20 yra ekonomiskesnis...Aisku,galima dar ziureti Volvo,bet ju remonto ir eksploatacines islaidos yra didokos ir kabina ne pati patogiausia...Na ir,galu gale dar yra Renault ir Iveco,bet kiek yra teke vairuot ir viena ir kita,tai apart keiksmazodziu i galva nieks neateina... nezinau,gal tik man tokie prasti pakliuve buvo...:)

artas

  • Svečias
Krovininiai automobiliai
« Atsakymas #2 Įrašytas: 23 Sausio 2011, 09:43, Sekmadienis »
apie iveco ir reno nekalbam, tavo teisingi pastebejimai  su iveco neteko vazinet bet ant reno isisiepusios koliotis teko,volvo gera masina jos varikliai 2milijoniniai,del komforto nesigincysiu bet servisas brangus,MAN gal tik nuo 2006metu jau nieko o pirmieji TGA nemazai problemu turi,bet nera tokie brangus,zinau kelias firmas , turejo MANus dabar ant DAFo pereina ir kurie turejo DAFus ant Mersu MP3 keicia,girdejau DAFu 105XF 2007-2008 motorai su broku ejo,XF95 iki milijono problemu nera ir detales remontas pakenciamas,scania124L 420 HPI galbut ekonomiskiausia masina aplamai o su servisu nezinau neteko susidurt.Dar neparasiau kad masina vazines po soc lagery i vakaru europa nevaziuos tai gal geriau pigesne senesne vistiek uz pervezimus ta pati moka ar su sena ar nauja varai.

tomaskas

  • Svečias
Krovininiai automobiliai
« Atsakymas #3 Įrašytas: 23 Sausio 2011, 13:12, Sekmadienis »
MAN patys pirmi turejo bedu,antros kartos TGA (kur virsutine lova ant dirzu,o ne fiksuojama)didesne dalis trukumu jau buvo pasalinta,DAF iki 2002m,berods,problemos su elektronika,na o 4 serijos Scania turi lepias pavaru dezes ir uzknisa kabinos amortizacija-maciau tik keleta kurios nebilda vaziuojant prastesniu keliu...Tiesa,mano nuomone 420 bhp yra silpnokas variklis,bent jau 460 bhp reiktu,bet cia priklausomai kokie svoriai bus...

artas

  • Svečias
Krovininiai automobiliai
« Atsakymas #4 Įrašytas: 24 Sausio 2011, 13:22, Pirmadienis »
del galingumo yra daug nuomoniu,siuo metu vazineju su MAN 480 nepasakysiu kad taupus,pazystamas vaziuoja scania 420 kitas 470 tarp ju kuro sanaudos stipriai skiriasi gale menesio,svoriai mazdaug vienodi,del traukos nesiginciju bet va ekonomija realiai maziau,kai siuo metu kuro kaina pats zinai kokia.Jai dirbt pas pona su tavim sutinku bet jai ant saves reikia ziuret optimaliausia varijanta,dekoju uz nuomone,gaila kad tik daugiau vairu neparaso.

toreva

  • Svečias
Krovininiai automobiliai
« Atsakymas #5 Įrašytas: 25 Sausio 2011, 01:14, Antradienis »
mano nuomone scaniju tik imidzas liko .viena firmele panevezyje prisipirko scaniju ,visoms ta pati beda -kabinos pakelimo cilindrai iseina momentaliai is rikiuotes,neekonomiskos 420 arklio jegu varykliais ,kabinos amortizacija ir ivores susidevi momentaliai,nuvaziavus i csaniju centra jeigu sugedo saldytuvas su garantija ,tai neimanoma prisiprasyti kad sutvarkytu.kainos paslaugu kosmines.kas liecia MANus TGA480,neblogos masinos ,ekonomiskos ,gera truka i kalna .didelis pliusas,kad nereikia pejungiant pavaras maigyti sankabos pedalo.tai galima padaryti vos paspaudus perjungeja ant begiu perjungimo svyrties.as su manu parvezdavau 28ltr/100km kuro norma ,beto svoriai budavo stabiliai virs 20t ir i kalniukus tekdavo pakilti .na siaip labiausiai patiko daf105 460 arkliu.patvarios masinos paprastos patogios darbui ir poilsiui.volvo gera masina ,tik minusas ,kad kabina i virsu susiaureja ir vietos lieka nedaug.mercedes bijo kalnu ir siaip daug minusu.o apie kitas nera ko diskutuoti.

smatras1122

  • Svečias
Krovininiai automobiliai
« Atsakymas #6 Įrašytas: 25 Sausio 2011, 09:19, Antradienis »
toreva,28 litrai 100 km su 20t fantastika.

artas

  • Svečias
Krovininiai automobiliai
« Atsakymas #7 Įrašytas: 26 Sausio 2011, 05:48, Trečiadienis »
scania 420HPI(su raudonu nuliu)sitos ekonomiskos,jos gal tik iki 2004m.ejo.Jo ten pas tave fantastika su tuo kuru gavosi,jai taip butu tai visose firmose tik MANai vazinetu.Paziurint i parduodamus vilkikus tai daugiausiai MAN pardavime.Senukai kantrus buvo ir nuo 2005m commonrail tie jau nieko.Teko girdet kalbant vairus kad 1999m scania nekeistu i jokia kita masina bet taip ir nezinau kuo jos ten ypatingos taip.

tomaskas

  • Svečias
Krovininiai automobiliai
« Atsakymas #8 Įrašytas: 27 Sausio 2011, 03:24, Ketvirtadienis »
niekuo tos senos scania neypatingos,tiesiog is inercijos visi labai giria,vienintele tikrai gera ir patikima scania buvo 143M su V8 varikliu,kas ejo po jos ,tai tik emblema...toreva pakankamai tiksliai isvardijo visas jos problemas ir visos tos problemos amzinai sukasi ratu,be to,R tipui prisidejo problemos su elektronika,purkstukai,davikliai,temperaturos reostatai ir t.t. ir pan.zodziu kaina niekaip neatitinka kokybes,pliusas tas,kad kabina pakankamai patogi ir didele(kalbu apie R tipo Topline) ir V8 gerai i kalnus lipa,bet zodzius "kuro ekonomija" galima pamirsti...

artas

  • Svečias
Krovininiai automobiliai
« Atsakymas #9 Įrašytas: 28 Sausio 2011, 21:14, Penktadienis »
vyruciai o kaip ta skatina 143M 450 senoka 1994m.bet geras velniskai stovis o po LT su Salanda lakstyt gal ir gerai,ilekusi 900000 jai nedaugiau,kazin  kai pas tas buvo su kuru reikalai?

tomaskas

  • Svečias
Krovininiai automobiliai
« Atsakymas #10 Įrašytas: 28 Sausio 2011, 23:24, Penktadienis »
Atvirai pasakius,net neisivaizduoju,kiek teko lakstyt su tokia,tai kuro neskaiciuodavom,kiek reik,tiek pripili,lenkas kazkada gyresi,kad po airija jam isejo30l/100km,bet turbut sapnavo vaikis,nes pas mus 500ag ir be ribotuvo ji,tai kreiserinis greitis visada 100km/h,o tokiu greiciu visos furos kura geria

artas

  • Svečias
Krovininiai automobiliai
« Atsakymas #11 Įrašytas: 02 Vasario 2011, 11:19, Trečiadienis »
Zodziu nieko panasaus nerandu,kainos sukile,jai normalesne tai ilgiau kaip pora valandu neusilaiko skelbime,gal kas zinot daugiau tinklapiu kur parduoda vilkikus,pagrinde ziuriu siuos:Mobile.de:autoline.eu:truckworld.eu:www.gruzovik.com:.

tomaskas

  • Svečias
Krovininiai automobiliai
« Atsakymas #12 Įrašytas: 02 Vasario 2011, 18:50, Trečiadienis »
Bandyk autoline.info ten toks lyg ir padorus olandu saitukas

artas

  • Svečias
Krovininiai automobiliai
« Atsakymas #13 Įrašytas: 05 Kovo 2011, 16:46, Šeštadienis »
Sveiki bratkos,ilgai daviausi po EU ir po PC bet suradau pinigo verta auto,isigijau gyvuli kiti vadina (skatina)desetko meteliu bet kaip laikrodukas veikia, mat buvo vienose rankose,darbdaviams reiktu pavyzdi imt is tokiu vadovu kurie vairu nekeicia kaip kojiniu todel ir technika ilgai tarnauja.Tema galima kaip ir uzdaryt, dar beliko tik maisiuka is D parsitempt.Dekojiu visiems uz pagalba ir patarimus.

sieras

  • Svečias
Krovininiai automobiliai
« Atsakymas #14 Įrašytas: 05 Kovo 2011, 17:02, Šeštadienis »
o tai artai kodel maisiuka o ne uzuolaidyte?

artas

  • Svečias
Krovininiai automobiliai
« Atsakymas #15 Įrašytas: 05 Kovo 2011, 17:30, Šeštadienis »
tai kad nesvarbu koks uzuolaidinis ar ne, vistiek visi maisu vadina:)

sieras

  • Svečias
Krovininiai automobiliai
« Atsakymas #16 Įrašytas: 05 Kovo 2011, 17:42, Šeštadienis »
tikrai ne maisas yra maisas o uzuolaida yra uzuolaida
« Paskutinį kartą keitė: 06 Kovo 2011, 08:15, Sekmadienis sukūrė sieras »

tomaskas

  • Svečias
Krovininiai automobiliai
« Atsakymas #17 Įrašytas: 05 Kovo 2011, 21:29, Šeštadienis »
Na ka,belieka palinket sekmes!...Beje,jei ne paslaptis,koks variklis Scania?Klausiu grynai is smalsumo...

Sparcas

  • Svečias
Krovininiai automobiliai
« Atsakymas #18 Įrašytas: 08 Kovo 2011, 11:26, Antradienis »
Tai tikrai nebloga nusipirkai kad reikia partemti.Juokauju,sekmes keli

wrimka

  • Svečias
Krovininiai automobiliai
« Atsakymas #19 Įrašytas: 20 Birželio 2014, 18:18, Penktadienis »
Scania R124. 1997m. 400 AG. varikliui 1 900 000 km. sukasi kaip bitute. vienintele problema kuro filtro jei nepakeiti laiku pradeda trukti kuro ir tada  kuro siurblio plundziuri nutraukia(kaina 300 lt) pakeisti lengva. taip pat tepalo ausintuvo mandzetai ir tarpines pakeiteme, bet cia jau manau is senumo pavargusios buvo, ir sistema ausinimo visa reikejo plauti, nes tepalo privare. kompresorius oro,starteris, dirzai, itempejai manau visai kaip ir visom kitom susidevi.  daugiau problemu su varikliu nebuvo. kitos bedos. kabinos pakelimo sistema:cilindras ir pompa nelaiko. kabinos silensblokai - kas metai. pusautomaciui stovi ant greciu dezes 4 davikliai(jungikliai: sujungta-atjungta) nelaiko ilgiau kaip metai nevieno gamintojo isskyrus TRW gamintojas(kuriu prekyboje nebeturi) naudoja sitiems davikliu kontaktams sidarbra, tai jie tarnauja ilgai( tokie stovi dar du nuo masinos gimimo). centrinio tepimo sistema: viskas gerai jei naudojamas skystas litolis-salidolas. nepapildzius laiku uzdziuna tepimo slangeles ir taskai, atsiranda problemos su skorniais lingiu pirstais. kuro sanaudos: 31 ltr/100km. bendra mase 44t. po LT gerais keliais. 35 ltr/100km. po LT-LV  44 t su prastovomis uoste.  32-33 ltr/100km. po LT 40t. vinu marsrutu su zvirkeliais pvz akmenes raj - klaipeda.  geros bet jau senos. reikalingas pastovus smulkus remontas sudevimoms detalems kuriu nekeiciame kol nera problemu.