Informacija

Dėmesio! Ryšium su forumo perkėlimu į naują TVS valdymo sistemą, esamiems forumo nariams norint prisijungti prie forumo reikia "atstatyti pamirštą slaptažodį."
Su pagarba,Administratorius

Naujausi pasisakymai

Nariai
Statistika
  • Viso įrašų: 6144
  • Viso temų: 204
  • Apsilankė šiandien: 24
  • Viso apsilankė: 144
  • (11 Kovo 2019, 14:14, Pirmadienis )
Naršantys nariai
Nariai: 1
Svečiai: 9
Viso: 10

Autorius Tema: Atsakomybė už krovinį  (Skaityta 12208 kartus)

Neprisijungęs Uosish

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 11
  • Karma: +0/-0
Atsakomybė už krovinį
« Atsakymas #20 Įrašytas: 30 Birželio 2018, 22:46, Šeštadienis »
o tu ka nezinojai kad tie kas krauna atsako uz krovinio svori??? gi i cmr ar vaztarazti iraso kiek pakrove.... jei neatitinka esant kontrolei su advokato pagalba pasiprasai prisiimti atsakomybe uz klaidingus nurodymus!!!!  tu tik vairuotojas maziau suk galva tik nebijok stoveti uz save! nes jei nutylesi sues kaip ir visur!

Neprisijungęs Odisejas

  • Pradedantysis
  • Įrašai: 2
  • Karma: +0/-0
  • Lytis: Vyras
Ats: Atsakomybė už krovinį
« Atsakymas #21 Įrašytas: 21 Sausio 2019, 16:49, Pirmadienis »
Pasitaikantys skaudūs kelių eismo įvykiai, kuriuose dėl netinkamai pritvirtinto krovinio nukenčia ar žūva vilkikų vairuotojų, krovinių vežėjams ir siuntėjams verčia priminti Krovinių, vežamų kelių transporto priemonėmis, išdėstymo ir tvirtinimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2008 m. vasario 21 d. įsakymu Nr. 3-56 (Žin., 2008, Nr. 24-876). Krovinių vežėjai ir siuntėjai privalo užtikrinti tinkamą krovinių tvirtinimą ir išdėstymą. Krovinio siuntėjas parenka transporto priemonę, krovinio išdėstymo ir tvirtinimo būdą, atitinkantį gamintojo reikalavimus. Krovinio vežėjas yra atsakingas už tai, kad transporto priemonė būtų tvarkinga, o tvirtinimo įranga – tinkama.Krovinio siuntėjas pakrauna krovinį į transporto priemonę taip, kad būtų garantuotas saugus jo vežimas (vežamo krovinio masė ir ašių apkrova turi neviršyti nustatytų normų). Krovinio vežėjas privalo kontroliuoti krovinio išdėstymą ir tvirtinimą, kad būtų laikomasi nustatytų transporto priemonės pakrovimo normų. Vairuotojas, pradėdamas važiuoti, privalo patikrinti, ar krovinys išdėstytas ir pritvirtintas pagal Kelių eismo ir Krovinių, vežamų kelių transporto priemonėmis, išdėstymo ir tvirtinimo taisyklių reikalavimus. Apie pastebėtus neatitikimus vairuotojas privalo pranešti krovinio siuntėjui, kuris juos privalo pašalinti. Neįvykdžius šio reikalavimo, važiuoti draudžiama.Vairuotojas kelionės metu privalo reguliariai tikrinti krovinio pritvirtinimą. Privirtinimas turi būti papildomai tikrinamas dalį krovinio iškrovus, staigiai stabdžius ar kitų ekstremalių važiavimo situacijų metu, bei važiuoti saugiai – pasirinkti greitį pagal aplinkybes, kad būtų išvengta greito krypties pakeitimo ir stabdymo.Racionali krovinio išdėstymo schema kiekvienu konkrečiu atveju parenkama atsižvelgus į krovinio tipą, tarą ir kėbulo gabaritinius matmenis. Krovinys turi būti išdėstomas krovinių skyriuje pagal šiuos reikalavimus: krovinys turi būti padedamas per visą krovinio skyriaus grindų plotą kuo tolygiau, kiek galima žemiau, jo svorio centras turi būti kuo arčiau krovinių skyriaus išilginės simetrijos ašies linijos, krovinys turi būti atremiamas į krovinių skyriaus priekinį bortą arba kabinos apsauginę konstrukciją, taip pat į krovinių skyriaus šoninius bortus. Jei kroviniai, turintys aštrius galus, išdėstomi aštriuoju galu į galinį bortą, krovinys tvirtinamas taip, kad transporto priemonei judant jis neatsilaisvintų.Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2008 m. vasario 21 d. įsakymas Nr. 3-56 (Žin., 2008, Nr. 24-876).  Pasitaikantys skaudūs kelių eismo įvykiai, kuriuose dėl netinkamai pritvirtinto krovinio nukenčia ar žūva vilkikų vairuotojų, krovinių vežėjams ir siuntėjams verčia priminti Krovinių, vežamų kelių transporto priemonėmis, išdėstymo ir tvirtinimo taisykles.Krovinių vežėjai ir siuntėjai privalo užtikrinti tinkamą krovinių tvirtinimą ir išdėstymą. Krovinio siuntėjas parenka transporto priemonę, krovinio išdėstymo ir tvirtinimo būdą, atitinkantį gamintojo reikalavimus. Krovinio vežėjas yra atsakingas už tai, kad transporto priemonė būtų tvarkinga, o tvirtinimo įranga – tinkama.Krovinio siuntėjas pakrauna krovinį į transporto priemonę taip, kad būtų garantuotas saugus jo vežimas (vežamo krovinio masė ir ašių apkrova turi neviršyti nustatytų normų). Krovinio vežėjas privalo kontroliuoti krovinio išdėstymą ir tvirtinimą, kad būtų laikomasi nustatytų transporto priemonės pakrovimo normų. Vairuotojas, pradėdamas važiuoti, privalo patikrinti, ar krovinys išdėstytas ir pritvirtintas pagal Kelių eismo ir Krovinių, vežamų kelių transporto priemonėmis, išdėstymo ir tvirtinimo taisyklių reikalavimus. Apie pastebėtus neatitikimus vairuotojas privalo pranešti krovinio siuntėjui, kuris juos privalo pašalinti. Neįvykdžius šio reikalavimo, važiuoti draudžiama.Vairuotojas kelionės metu privalo reguliariai tikrinti krovinio pritvirtinimą. Privirtinimas turi būti papildomai tikrinamas dalį krovinio iškrovus, staigiai stabdžius ar kitų ekstremalių važiavimo situacijų metu, bei važiuoti saugiai – pasirinkti greitį pagal aplinkybes, kad būtų išvengta greito krypties pakeitimo ir stabdymo.Racionali krovinio išdėstymo schema kiekvienu konkrečiu atveju parenkama atsižvelgus į krovinio tipą, tarą ir kėbulo gabaritinius matmenis. Krovinys turi būti išdėstomas krovinių skyriuje pagal šiuos reikalavimus: krovinys turi būti padedamas per visą krovinio skyriaus grindų plotą kuo tolygiau, kiek galima žemiau, jo svorio centras turi būti kuo arčiau krovinių skyriaus išilginės simetrijos ašies linijos, krovinys turi būti atremiamas į krovinių skyriaus priekinį bortą arba kabinos apsauginę konstrukciją, taip pat į krovinių skyriaus šoninius bortus. Jei kroviniai, turintys aštrius galus, išdėstomi aštriuoju galu į galinį bortą, krovinys tvirtinamas taip, kad transporto priemonei judant jis neatsilaisvintų.


Sveiki.Perskaičiau čia įdėmiai, bet taip ir nesupratau, kas galų gale atsako  ( jei pasvertų kontrolė ) už t.p. ašies perkrovą - krovikas ar vairuotojas.Ir gal yra žinančių, kokie  tiksliai leidžiami svoriai vedančiai ašiai D, F  ? Be tinginio, jei dviašis vilkikas ir triašė puspriekabė.

Neprisijungęs Marius

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 21
  • Karma: +0/-0
Ats: Atsakomybė už krovinį
« Atsakymas #22 Įrašytas: 21 Sausio 2019, 17:17, Pirmadienis »
Visada atsako už krovinio pakrovimą vairuotojas,vairuotojas turi nurodyti krovėjui kaip krauti krovinį ir jei yra perkrova baudą moka vairuotojas.  ;D

Neprisijungęs Odisejas

  • Pradedantysis
  • Įrašai: 2
  • Karma: +0/-0
  • Lytis: Vyras
Ats: Atsakomybė už krovinį
« Atsakymas #23 Įrašytas: 21 Sausio 2019, 21:17, Pirmadienis »
Dėkui, na ir aš taip pat manau, bet būna firmų kai net neįleidžia į sandėlį.Konkrečiai Bouyat Transports ant N145 prancūzuose.Ten krauna popierių ir pastoviai užmeta ant varančios ašies virš 12 t.Ofise jei bandai paaiškint, žiūri kaip į fašistą kokį, tipo visus taip kraunam, kas tu toks ? Nežinau ar visi tiek veža, bet D berods 11.5 t maksimum ?