Informacija

Dėmesio! Ryšium su forumo perkėlimu į naują TVS valdymo sistemą, esamiems forumo nariams norint prisijungti prie forumo reikia "atstatyti pamirštą slaptažodį."
Su pagarba,Administratorius

Naujausi pasisakymai

Nariai
  • Viso narių: 300
  • Naujausi: elena
Statistika
  • Viso įrašų: 6147
  • Viso temų: 204
  • Apsilankė šiandien: 20
  • Viso apsilankė: 144
  • (11 Kovo 2019, 14:14, Pirmadienis )
Naršantys nariai
Nariai: 0
Svečiai: 11
Viso: 11

Autorius Tema: Kulinarija  (Skaityta 10581 kartus)

kempas

  • Svečias
Kulinarija
« Atsakymas #20 Įrašytas: 19 Birželio 2010, 17:46, Šeštadienis »
Labai jau skaniai atrodo :) Šaunuolis :)

naujas.uk

  • Svečias
Kulinarija
« Atsakymas #21 Įrašytas: 25 Birželio 2010, 08:39, Penktadienis »
na taip, skanu buvo is tikro o siaip tai vis kazkas idomiau, kaip i lekste graziau susidelioji kazka pasicirskines    tai ne greitas konservu uzkandimas

Neprisijungęs bajoras

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 16
  • Karma: +0/-0
Kulinarija
« Atsakymas #22 Įrašytas: 24 Liepos 2010, 08:21, Šeštadienis »
Pabandžiau virtas pupeles iš skardinių, tai pastebėjau, kad viduriai mažiau kietėja, o kai paskaitinėjau, kad tai baltymų bomba, pradėjau vartoti dažniau. Tikrai suteikia sotumo jausmą.

naujas.uk

  • Svečias
Kulinarija
« Atsakymas #23 Įrašytas: 17 Rugpjūčio 2010, 18:41, Antradienis »
sotumo jausma gal ir suteikia o, kaip su viduriu putimu :) kiek zinau, tai nuo pupeliu gerai saudosi :)na, dabar imesiu straipsniuka susijusi su sveikos gyvensenos receptu, tai pokalbis su Brazilu mediku ir jeigu netingesit, galit paskaityti, man patiko ir giliau pamascius, tame tiesos galima rasti o straipsnio pavadinimo esme galima suprasti tik straipsnio gale...   Kaip isgyventi 450 metu?Medikų patarimai vertingi, tačiau išgirdus nerekomenduojamų patiekalų ar gėrimų sąrašą, peršasi išvada, jog gyvensi ilgai, jei reguliariai sportuosi ir saikingai miegosi. Brazilų medikas ir medicinos mokslų daktaras Paulas Ubiratanas siūlo kitokį sveikos gyvensenos receptą.- Ar pratimai, skirti širdies ir kraujagyslių sistemai, pratęsia gyvenimo trukmę?- Širdis sukurta susitraukti tam tikrą kiekį kartų - nešvaistykite jų pratimams. Jums skirtas gyvenimas baigsis nepriklausomai nuo to, kaip eikvosite širdies susitraukimus. Tai tas pats lyg sakytumėte, kad galite pratęsti savo automobilio gyvenimą, jeigu jį itin greitai vaikysite. Norite gyventi ilgiau? Miegokite per siestą.- Ar reikia liautis valgyti raudoną mėsą ir daugiau vartoti vaisių ir augalinio maisto?- Reikia suprasti maitinimosi efektyvumo strategiją. Ką valgo karvės? Žolę ir kukurūzus. Kas tai? Augalinis maistas. Tad jautienos gabalas - pats efektyviausias būdas pasisavinti augalinį maistą. Norite valgyti javus? Valgykite vištieną.- O keptas maistas kenksmingas?- Mūsų laikais maistą kepame ant augalinės kilmės aliejų, tad patiekalas jais prisotinamas. Kaip gali būti kenksmingas papildomas augalinis maistas?- Gal tada mažiau gerti alkoholinių gėrimų? - Jokiu būdu. Vynas gaminamas iš uogų. Brendis - tai distiliuotas vynas, o tai reiškia, kad iš uogų pašalintas skystis, dėl to iš jų gauname daugiau naudos. Alus irgi gaminamas iš javų. Perdėtai neribokite alkoholinių gėrimų vartojimo.- Šokoladas kenksmingas?- Šokoladas - tai kakava, o kakava - tai augalinis maistas. Šokoladas - geras produktas, valgykite jį ir būsite laimingi. Gyvenimas neturi būti kelionė iki karsto nusiteikus į jį patekti visiškai sveikam, su patraukliu ir gerai išsilaikiusiu kūnu. Geriausia pradėti kelionę su alumi vienoje rankoje ir sumuštiniu kitoje ir baigti ją po daugelio sekso valandų, su visiškai pavargusiu, sunaudotu kūnu, rėkiant - tai buvo verta to, kokia puiki kelionė!- Kokie reguliarių fizinių pratimų privalumai?- Mano filosofija tokia: jeigu jums nieko neskauda, nieko nedarykite. Jūs sveikas.- Tai koks ilgaamžiškumo receptas?- Jeigu nuolatinis vaikščiojimas būtų naudingas, paštininkai būtų nemirtingi. Orkos visą gyvenimą plaukioja, valgo žuvį ir geria vandenį ir vis dėlto jos storos. Kiškiai bėgioja ir šokinėja be paliovos, bet gyvena ne ilgiau kaip 15 metų. Vėžliai nebėgioja ir nieko neveikia, o gyvena 450 metų.

denaxa

  • Svečias
Kulinarija
« Atsakymas #24 Įrašytas: 28 Rugpjūčio 2010, 20:23, Šeštadienis »
Idomus straipsnis,ir kitoks poziuris,ir tame,beje,yra tiesos :)

aiwis

  • Svečias
Kulinarija
« Atsakymas #25 Įrašytas: 08 Sausio 2011, 13:12, Šeštadienis »
denaxa,Vyruciai!!! Gal zinot kas kur prancuzuose gauti grikiu arba mieziu?

cemkus

  • Svečias
Kulinarija
« Atsakymas #26 Įrašytas: 08 Sausio 2011, 21:38, Šeštadienis »
Vataitau geru temu pataikyta vat suanuliai, ju vakinai kuznam yra mockas su pilva. Sena numeciau nerekulinga kil. tai zinai fain ir mamkai atidirbi ukiskai, kad savaite buna rami, kap avela. tyna randapu vulstytis purske paselius nuo zoliu, varpucio ir kito chlama. A del dytu ta is sava patirtys parokavosiu, rek  valgyti kas patinka ir pavalgius usigerti cepyrciku, zale arbatu. Kad ta arbatu butu laba stipri kaipa cepyrcikas ir  jums kg kris ta busi un stroinas vakis kaipo cvertkinis. Dar turi recapta nu skilve skyliu, aisku galema un vaistu sugerti, ta laika truka, tas recaptas un 12d ir skylas uztampe.

naujas.uk

  • Svečias
Kulinarija
« Atsakymas #27 Įrašytas: 14 Sausio 2011, 20:39, Penktadienis »

aiwis ?????:Vyruciai!!! Gal zinot kas kur prancuzuose gauti grikiu arba mieziu?

kazkokiu kruopu tai gali rasti lidle ar aldinese, bet del grikiu bijau ka ir sakyt.. :)

Mac

  • Svečias
Kulinarija
« Atsakymas #28 Įrašytas: 14 Kovo 2011, 16:19, Pirmadienis »
Baikit vyrai su tom kosem!Esu turejes rimtu skrandzio sutrikimu,apie koses visa lekcija teke isklausyti.Kodel kosemis seria kareivius?Kad pigu sakysit?Nfga!Koses yra skirtos aktyvia veikla uzsiimanciam zmogui.Jas galetumet ryt jei savo sunkvezimi patys vilktumet.Jei prikimse koses nejudate,ji pradeda skrandyje rugti,tokiu budu ji esdama.Priputus kosytes sedet ir nieko neveikti,arba dar geriau-eiti miegoti(kaip daznai tenka)-mirtis!

toreva

  • Svečias
Kulinarija
« Atsakymas #29 Įrašytas: 15 Kovo 2011, 00:55, Antradienis »
jo ,geriausias maistas tai-alus ....:Do jeigu rimtai,tai kas megsta zukle manau nepralosia ,jeigu pasiema su savimi i kelione zukles reikmenis .ypac jeigu dirbate skandinavijoje .norvegijos fiorduose apstu ivairios zuvies .pagauk kokia menke ar uota ir issikepk sviezia ....mmmmm.skanumelis ,su pirktine nesulyginsi.
« Paskutinį kartą keitė: 15 Kovo 2011, 00:59, Antradienis sukūrė toreva »

svyt

  • Svečias
Kulinarija
« Atsakymas #30 Įrašytas: 23 Balandžio 2011, 00:08, Šeštadienis »
kas dirba su norge pardavineja ta lasisa pakeliui, kam dar zuvauti, jei paprasius duoda nekondicijosi? kiek sutinku girtekiniu, tiek mainom zuvi i cigaretes... gera ta zuvis, tik isdarinet sunku ziema.

Vairas-4

  • Svečias
Kulinarija
« Atsakymas #31 Įrašytas: 15 Spalio 2011, 18:55, Šeštadienis »
PATARIMAS TIEMS, KAS SIRGO OPA: NERŪKYTI !!! kadangi skrandis jautriai reaguoja į nikotino kiekį ir sulėtėja kraujotaka, t.y. lėčiau traukiasi žaizdelės, arba visai negyja. Taip pat mažinti rūgštis generuojančio maisto, kavos, juodos duonos, rūkytos mėsos, kai kurių obuolių, mandarinų.KAIP PAGERINTI MITYBĄ: gerbti maistą, tausoti resursus, mėgautis lėtu valgymu, kadangi burnoje esantys receptoriai siunčia signalus smegenims, apie tai, kokių cheminių elementų patenka į organizmą, paruošia darbui kepenis, skrandį. Nevalgyti labai saldžių produktų dideliais kiekiais, pvz.: šokolado ar kavos, geriau arbata ir čiulpinukui/ledinukai/bonbonkės. Taip ankščiau pajusite sotumo jausmą, mažiau suvalgysite ir išvengsite maisto užlaikymo kūne, kuomet į organizmą patenka per daug medžiagų ("sodinamos" kepenys, tunkama). Valgykite daugiau kartų per dieną, stipresnius užvalgymus darykite ryte, o ne vakare. Vartokite kuo įvairesnį maistą. Nepatingėkite pažaisti su primusais, išsivirti sriubos vakarienei. Venkite keptos mėsos, nes joje yra daug kancerogeninių (vėžį skatinančių) medžiagų.APIE KOŠES:košės tai pat nepatariamos turintiems skrandžio bėdų, nes dauguma jų yra sunkiai virškinamos, itin manų. Taip taip, atrodo kas čia tokio, regis lengvas maistas, tačiau suvirškinti tas pripampusias "klijingas" kruopas skrandžiui sunku. Košes reikėtų vartoti tik kaip garnyrą su kitu maistu, pvz virta mėsa.Apie alkoholį komentarų nebus - patys žinot, kad jis atima PROTĄ, ir VALIĄ.Pabaigai:http://www.cha.lt/idomybes/36177-12-priezasciu-laikytis-dietos.html:)GERO KELIO

zalias

  • Svečias
Kulinarija
« Atsakymas #32 Įrašytas: 16 Balandžio 2012, 23:28, Pirmadienis »
del norvegyjos tiesa ten badu nemirsi zuvies dauk galima pagauti tik reike zinoti kada ji atei ,kada isena  

Boris

  • Svečias
Kulinarija
« Atsakymas #33 Įrašytas: 17 Balandžio 2012, 00:10, Antradienis »
Sveriau 76 kg budamas 1.93 ugio.Svajuojau pastoreti,ne pro kur.Tevukas buvo nelabai kietas pilvuku,mama irgi sportiska.Valgiau kaip siurblis,ne pro kur.Praradau darba,sumazejo streso.Meciau rukyti,ir pradejau salia saldytuvo sukinetis,sudeliauti kaip sakant.Pradejau reguliariai maityntis,maista valgiau tuo paciu metu,kiekviena diena.Pradejo veikti maisto laikrodis.Is ryto ,12 valanda,5 valanda dienos,vakariene 8.Soviau su svoriu nerealiai.Po 3 menesiu jau sveriau 92,toliau dar kieciau.Sveriau 110 kg.Manau suveike tai kad pradejau valgyti pastoviai tuo paciu metu,maziau streso,meciau rukyti.Deja,vel pradejau.Prasidejo kursai,stresai,siuo metu sveriu apie 105.

naujas.uk

  • Svečias
Kulinarija
« Atsakymas #34 Įrašytas: 01 Gegužės 2012, 22:06, Antradienis »
tai beveik ir mane pagal svori pasivijai :) jau pasiekiau 109 nuo 92 ir jau bandau lipt ant stabdziu :). Na, zinant musu darbo specifika, tai tinkamai maitintis praktiskai neimanoma. Tu Borisai sakai, kad priaugai svorio del to, kad reguliariai ir tuo paciu laiku valgydavai. Tai nera labai tiklsu. Reguliariai maitintis reikia ir pusryciai tikrai neturetu buti 12 val. o kur kas anksciau. Bet svarbiausiai po 18 val nereiketu valgyti. Na pavakariais koki vaisiu gali sugriauzti bet ne daugiau O pas mus rimti pietus tik prasideda nuo 19 val ir veliau :) o paskui ant spalniko.. vat cia ir beda pagrindine.

Boris

  • Svečias
Kulinarija
« Atsakymas #35 Įrašytas: 02 Gegužės 2012, 00:14, Trečiadienis »
Medziagu apikaita leteja su amziumi.Del to,zmones storeja.Del vidinio laikrodzio.Anksciau negalejau valgyti is ryto.Patvarkius vidini laikrodi,is ryto atsikeliu,jau alkanas.Ka dauguma is jusu daro atsikelus ryte ? Ruko ! Pries rukant,patartina isgerti stikline vandens.Nes skrandis tuscias,o dumai spaudzia skrandzio seneles.Maistas pataikes i skrandi,spaudzia seneles.Seneles isspaudzia sultis,kurios padeda isskaldyti maista skrandyje,ir pasisavinti maista.Kada skarandis tuscias,dumai spaudzia seneles.Seneles isskiria sultys,kurios sueda tuscia skrandi.Taip atsiranda skrandzio opa ( rusiskai jazva ).Kada sultys pazeidzia skrandi.Nes jis tuscias.Anatomija mokykloje mokynotes ?Rukant,daugelis is jusu turi sluoga.Sluoga tai apsauginis organizmo instinktas.Gavus vandens ryte,pries rukima,jums dar bus lengva.Isgerus vandens po rukimo,jus pradesite skriapliotis.Spjaudyti  nosies skyscius.Be to,jusu nervu sistema rukant,tampa pazeista.Puoduka kavos dvejeis pirstais laikyti nebandete ? Pabandykite,pirstukai drebes,kartu su rankele.Be to,rukant,alkoholis sunkiaiau issiskaldo.Jeigu rukote,greiciau prisigersite.Anksciau rukydamas po kiekvienos riumkos,vemiau.Siandien galiu isgerti litra prie uzkandos,ir teisiuog nukrisiu miegoti.Daugeliu pagiriu priezastis,butent cigarete.As neagituoju mesti,teisiuog konstatuoju faktus.Miegas.Nerukant,geriau issimiegosite negu rukant.Ramesnis,lengvesnis miegas.Pirmas pozimis metant rukyti,jus pajusite 1000 us nauju kvapu po 24 valandu.Minusas,metant rukyti.Jusu organizma nusilppnes.Yra rizika pagauti gripa.Bet po to.Atsiranda daugiau jegu dirbti,jus ne taip greitai pavargsite,geriau miegosite,jusu nervu sistema bus ne tokia pazeidziama.Kodel jus rukote ? Dauguma nuo nera ka veikti.Todel visi skuba prie saldytuvo   Kaip mesti rukyti ? Pagaukite momenta,ju buna.Jeigu nenorite rukyti,nerukykite ! Iseikite pasivaikscioti,susikoncentruokite ant kitu dalyku.Prisiminkite,kad tai laikinas jausmas.Po 15 minuciu nenoresite.Jeigu jau kolbasina konkreciai,uztraukyte.Bet ne anksciau.Rukymas turi vidini laikrodi taip pat.Paziurekite i laikrodi,savaites diena.Jeigu penktadieni negeriate,nors pastoviai gerete.penktadieni rukysite pakiais.P.S. Is asmenines patirties.
« Paskutinį kartą keitė: 02 Gegužės 2012, 00:35, Trečiadienis sukūrė Boris »

KARUNAS

  • Svečias
Kulinarija
« Atsakymas #36 Įrašytas: 13 Liepos 2012, 09:24, Penktadienis »
Patarimas vairams, kurie gal turi bedu su padidejusiu skrandzio rukstingumu (izoga). Issprendziau sia problema valgydamas balta kvietine duona. Konkreciai GOJA Vilniaus duonos gamyba.Aisku priprasti reikejo, bet dauk geriau, nei Ranibel ryti. Dabar galiu ir astru patiekala su juoda duona, ir marinuotos silkutes, ir alucio pries miega pavartoti, jokiu problemu. Nezinau, kokios chemijos ten privaryta, bet visa savaite net ne saldytuve ji isstovi, ir nesuketeja. Ilgiau isvykes nebunu. Manau, kuris pasirys pabandyti pora savaiciu isbandyti ja, nauda tikrai pajus.  Kas liecia maitinimasi, tai aukoju kelis zlotus ir , bent karta savaiteje , Lenkijoje lekste sriubos suvartoju. Kadangi Lenkijoje dazniausiai bunu, tai vis ieskau skanios Gulesovos sriubos. SEKMES

Neprisijungęs Giedrius

  • Pradedantysis
  • Įrašai: 1
  • Karma: +0/-0
Ats: Kulinarija
« Atsakymas #37 Įrašytas: 12 Vasario 2019, 15:19, Antradienis »
Sveiki,kolegos.na nezinau,bet as per 6sav kadencija visada numetu 6-9kg svorio.ir valgau tikrai sociai ir skaniai.paprasciausiai prisitaikau profesoriaus Unikausko smulkiai aprasyta protarpinio badavimo metoda.tikslas nuo vakarienes iki kitos dienos pirmo valgymo padaryt maziausiai 16val pertrauka,aisku galima ir ilgesne.o valgau ir grikius su spirguciais,ir kepsnius,bei kotletus.per 45min pauziuke visada speju karsto maisto pasigamint.ir viska pats darau,neperku konservu ir pusgaminiu.beda viena,kad gryzus namo uosviene labai lepina savo skaniu ir gausiu maistu,tai kg vel gryzta:)